_

الکتروموتور

الکتروموتور وسیله‌ای است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند. از کاربردهای الکتروموتور می‌توان به تجهیزات برقی صنایع، لوازم‌خانگی، ماشین‌آلات، لوازم شهری، ابزارآلات کشاورزی اشاره کرد. بیشتر شرکت‌های فعال در این زمینه هر دو مدل الکتروموتور تک‌فاز و سه‌فاز را طراحی و تولید می‌کنند. برندهای مختلفی در بازار وجود دارد؛ اما اینکه بهترین برند را باتوجه‌به کاربردشان تشخیص دهید کار سختی است. مارک الکتروموتور تأثیر مستقیم و بسیار زیادی بر روی کیفیت آن دارد و می‌توان به‌جرئت گفت برندهای معتبر و شناخته شده، الکتروموتورهای باکیفیت‌تری تولید می‌کنند. شما میتوانید با کمک و مشورت‌گرفتن افراد متخصص این حوزه مناسب‌ترین الکتروموتور را انتخاب کنید. شرکت نیکداد صنعت در زمینه تامین انواع الکتروموتور در توان و درجه کیفی مختلف آماده همکاری می باشد.
الکتروموتور
_

سیم بکسل

سیم بکسل در واقع همان طناب فولادی است که از ترکیب سه جزء اصلی مغذی، لایه سیم و سیم ایجاد می شود. از تابیده شدن چند عدد سیم به دور هم، لایه سیم یا همان رشته سیم ایجاد می شود، و از تابیده شدن رشته سیم ها به دور مغزی که در مرکز قرار گرفته است، سیم بکسل تشکیل می شود. در ساخت سیم بکسل از سیم هایی با جنس استیل و فولادی براساس نوع کاربرد و شرایط محیطی که قرار است در آنجا مورد استفاده قرار بگیرد، می توان استفاده کرد. قبل از اختراع این وسیله پرکاربرد از طنابو زنجیر برای بالا بردن و حرکت در صنایع استفاده می شد.

با توجه به تنوع در انواع سیم بکسل و ویژگی های ساختاری متنوع در آن، در زمینه های مختلف که نیاز به جابه جایی و لیفتینگ باشد از سیم بکسل استفاده می شود. در واقع سیم بکسل نقش مهار، کنترل و نگهداری بار را بر عهده دارد. سیم بکسل در کارهای بزرگ مانند معادن، جرثقیل و در کارهای کوچک و ظریف مانند ترمز دوچرخه کاربرد دارد. بنابراین در صنعت برق، سد سازی، باندر، کشتی رانی، پتروشیمی و نفت، شرکت های حفاری، معادن، حمل و نقل، آسانسور، جرثقیل و … از انواع سیم بکسل استفاده می شود.

مجموعه نیکداد صنعت نوین در تامین انواع سیم بکسل برای صنایع گوناگون با ظرفیت های مختلف آماده همکاری با کارخانجات و مجموعه های صنعتی می باشد.

سیم بکسل
_

زنجیرهای صنعتی

یکی از مهمترین ابزار جهت انتقال نیرو زنجیرهای صنعتی می باشد. زنجیرهای صنعتی دارای ابعاد و جنس های مختلفی بوده و در انواع مدل های تک و دو ردیفه تولید می گردد. متداول ترین جنس مورد استفاده در زنجیر صنعتی استیل نگیر و فولاد با کربن کم یا زیاد می باشد. در زنجیرهای صنعتی جهت محافظت از زنجیر از پوشش هایی مانند گالوانیزه استفاده می شود. پوشش گالوانیزه باعث افزایش عمر کاری زنجیر شده و در برخی مواقع از زنجیر از جنس تلفون تولید می شود.

زنجیرهای صنعتی از اتصال قطعات کوچک زنجیر به یکدیگر ساخته شده است این قطعات توسط پیم هایی به هم متصل می گردد. زنجیر هنگامی که با چرخ همگام خود درگیر شود نیرو را به چرخ دنده دیگر منتقل می کند. زنجیر صنعتی می تواند به تنهایی عامل حرکت بوده و یا درحالتی عامل به حرکت در آوردن ابزاری دیگر باشد. زنجیرهای صنعتی با توجه به اندازه و گام دارای قدرت کششی بالا و به صورت کنترل شده و بدون خلاصی است. از نقاط ضعف این زنجیرها می توان به ایجاد صدا در موقع کارکردن و وزن بالا اشاره کرد.

انواع زنجیرها در مجموعه نیکداد صنعت با ابعاد و ویژگی های مختلف ارائه می گردد.

زنجیر صنعتی استیل نگیر ، زنجیر صنعتی تفلون ، زنجیر صنعتی ضد آب ، زنجیر صنعتی شاخکدار، زنجیر صنعتی پایه بلند، زنجیر صنعتی کانوایر

زنجیر
زنجیر

شایان صنعت پاسارگاد عرضه کننده و تامین کننده انواع اقلام صنعتی و کشاورزی مانند الکتروموتور ، سیم بکسل، زنجیر، لاستیک، البسه ایمنی، ابزار سبک و سنگین و … به صورت تک و عمده می باشد. جهت استعلام و سفارش با ما در تماس باشید.